Tillbakablickar på 2025
Vad ett år går fort, jag hade en del resor inplanerade i början av 2025 men det blev fler än så.
Februari:
Ett besök i både Boston och New York. Wow vilken resa och vilka upplevelser. Det var som att kastas tillbaka i tiden när jag bodde i New York som 19 åring.


April:
I April blev det två resor. Den första gick till Kanarieöarna, Puerto Rico med min dotter och mina två barnbarn.



April:
Nu begav det sig till Torrevieja. En mysig resa över påsken. God mat, chill, sol på näsan och lite kultur.



Maj:
Nu blev det en 60 års firande resa. Den gick till Genève och Lyon. Vilka vackra städer. Hit vill jag igen.



Juli:
En lite roadtrip i Europa, närmare bestämt Tyskland och norra Frankrike.



Oktober:
Wien, en underbar stad. Så mycket att uppleva och se.




November:
En lite weeken i Köpenhamn. Här utforskades en ny stadsdel Norrebro.



December:
London över nyår. Så coolt och det bästa av allt var att det var vackert väder. Det är man inte bortskämd med i England.



Det blev en del resor 2025, nu ser jag framemot ett innehållsrikt 2026