Tillbakablickar på 2025

Vad ett år går fort, jag hade en del resor inplanerade i början av 2025 men det blev fler än så.

Februari: 

Ett besök i både Boston och New York. Wow vilken resa och vilka upplevelser. Det var som att kastas tillbaka i tiden när jag bodde i New York som 19 åring. 

 
 

April:

I April blev det två resor. Den första gick till Kanarieöarna, Puerto Rico med min dotter och mina två barnbarn.

 

April:

Nu begav det sig till Torrevieja. En mysig resa över påsken. God mat, chill, sol på näsan och lite kultur.

Maj:

Nu blev det en 60 års firande resa. Den gick till Genève och Lyon. Vilka vackra städer. Hit vill jag igen.

 

Juli:

En lite roadtrip i Europa, närmare bestämt Tyskland och norra Frankrike.

 

Oktober:

Wien, en underbar stad. Så mycket att uppleva och se.

 
 
 
 

November:

En lite weeken i Köpenhamn. Här utforskades en ny stadsdel Norrebro. 

 
 

 

December:

 

London över nyår. Så coolt och det bästa av allt var att det var vackert väder. Det är man inte bortskämd med i England. 

 Det blev en del resor 2025, nu ser jag framemot ett innehållsrikt 2026

Kommentera här: